Wednesday, March 2, 2011

Wonderful News!

I have to take back everything I said about dishonesty!
I've had the good news that after a journey of several weeks my first shipment to the US arrived! A few days later I was delighted to hear that my second shipment also arrived!!
Fearing the worst I had made refunds to both customers but am delighted to know that a delivery service does exist from Spain to America - it just takes 5 to 6 weeks!

A big thank you to everyone who has left a message for my Give Away. So many!!
Bye for now X

7 comments:

  1. Hello Gill ! me alegro mucho de que por fin se haya resuelto esa preocupación.
    He estado viendo el blog de Desing Supply y me ha gustado mucho, gracias por compartirlo. Mariajo

    ReplyDelete
  2. That's wonderful news! I was wondering if they ever made it to their final destinations. =)

    ReplyDelete
  3. Me alegro de la buena noticia, usted ya está tranquila y los destinatarios más, por fin tienen su paquete.
    Saludos!!!

    ReplyDelete
  4. Hola. Soy seguidora suya, me gusta mucho su blog y sus miniaturas, son preciosas. Me gustaría que se hiciera seguidora mia. Mis blogs son: http://susanatrocitodecielo.blogspot.com/ y otro que tengo con mi hija de 9 años: http://anaisysuscositas.blogspot.com/. Espero que le gusten y se apunte como seguidora. Gracias.

    ReplyDelete
  5. I'm glad everything turned out well in the end. What a waiting time!

    ReplyDelete
  6. ¡¡maravillosa noticia, te habras quedado mas tranquila ,despues de la incertidumbre ¿llegara o no llegara?
    me alegro .
    Un besito guapa ,que tengas un buen dia.

    ReplyDelete
  7. Hola Guillian:
    ¡¡feliz dia de la mujer trabajadora!!
    espero que hoy sea un dia estupendo para ti.
    un besito guapa,que tegas un buen dia

    ReplyDelete